جلسه 15 آموزش تفکر و سواد رسانه ای(ترغیب و اقناع)
تاریخ انتشار
28 مرداد 1403
نوع فایل
فایل فشرده zip ( پس از خارج سازی فایل از حالت فشرده ،ویدئوهای آموزشی ، پاورپوینت و pdf قابل مشاهده است)
حجم فایل
197 MB
تعداد صفحات
27 اسلاید و 50 دقیقه ویدئوی آموزشی
دسته بندی
تعداد بازدید
69 بازدید
تعاریف ، فرایند مقاومت یا همراهی مخاطب با نوآوری و تغییر ، عناصر کلیدی اقناع ، مصادیقی جهت ایجاد اعتبار نزد مخاطبان ، تشریح منظور از درک و شناخت از مخاطب ، مصادیقی از راهکارهای تسخیر ذهن و قلب مخاطب
لینک خرید بسته کامل کمک آموزشی با 20 درصد تخفیف
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.