جلسه 16 آموزش تفکر و سواد رسانه ای(نظریه های تاثیر)
تاریخ انتشار
28 مرداد 1403
نوع فایل
نظریه های تاثیر ( سه دیدگاه تاثیر رسانه بر مخاطب ، قدرت و اثر نامحدود رسانه ها ، قدرت و اثر محدود رسانه ها ، قدرت مشروط رسانه ها )
حجم فایل
170 MB
تعداد صفحات
20 اسلاید و 41 دقیقه ویدئوی آموزشی
دسته بندی
تعداد بازدید
67 بازدید
سه دیدگاه تاثیر رسانه بر مخاطب ، قدرت و اثر نامحدود رسانه ها ، قدرت و اثر محدود رسانه ها ، قدرت مشروط رسانه ها
لینک خرید بسته کامل کمک آموزشی با 20 درصد تخفیف
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.